Scapa in mod natural de durerea de umar

Astazi voi trece in revista cateva solutii naturale pentru durerea de umar, atat de frecventa in diabetul zaharat.

DUREREA DE UMAR – CAUZE

Durerea de umar poate aparea din cauza inflamatiei.

Inflamatia este raspunsul natural al organismului la o leziune sau o infectie. De cele mai multe ori inflamatia se exteriorizeaza prin:

  • roseata locala;
  • umflare;
  • durere;
  • caldura.

Daca inflamatia persista pentru o perioada mai lunga, devine inflamatie cronica. Anumite alimente au proprietati naturale antiinflamatorii. Ele pot ajuta la reducerea inflamatiei cronice si a durerii.

Acizii grasi omega 3 gasiti in peste, anumite nuci si chiar si in ciocolata au proprietati antiinflamatoare.

O metoda usoara de a introduce alimente anti-inflamatoare in dieta este prin intermediul condimentelor.

TURMERICUL

Sa incepem cu cel mai puternic antiinflamator natural si anume turmericul. Turmericul este un condiment minunat de culoare galbena folosit deseori in bucataria indiana.

Turmericul a fost utilizat ca medicament timp de secole ca tratament pentru:

  • rani;
  • infectii;
  • raceli;
  • probleme hepatice.

YouTube video

GHIMBIRUL

Ghimbirul este un alt antiinflamator natural. Ghimbirul este un condiment utilizat in nenumarate bucatarii. Poate fi gasit fie sub forma de pudra, fie proaspat in majoritatea supermarket-urilor.

Ghimbirul a fost utilizat in medicina traditionala pentru a trata:

  • problemele de stomac;
  • durerile de cap;
  • infectiile.

Proprietatile antiinflamatorii ale ghimbirului au fost laudate de secole, iar studiile le confirma.

YouTube video

SCORTISOARA

Scortisoara este un condiment popular utilizat adesea pentru a oferi savoare prajiturilor. Scortisoara nu este doar un condiment, studiile au dovedit ca ea are proprietati importante antiinflamatoare.

YouTube video

USTUROIUL

Usturoiul despre care am discutat in detaliu intr-un tutorial anterior are si el proprietati antiinflamatorii. Acesta si-a dovedit eficienta in cazul simptomelor artritei. Utilizati usturoi proaspat oricand puteti si veti observat beneficii majore pentru sanatate.

YouTube video

ARDEIUL IUTE

Ardeiul iute cayenne sau orice alt ardei iute reprezinta alte condimente cu beneficii pentru sanatate. Boiaua iute este considerata un condiment puternic antiinflamator, asadar va recomand sa o introduceti in  alimentatie.

PIPERUL

Daca ardeiul iute este prea iute, atunci alegeti piperul negru. Acesta a fost laudat pentru proprietatile antiinflamatoare.

Cunoscut ca regele condimentelor, piperul negru a fost apreciat pentru beneficiile:

  • antibacteriene;
  • antioxidante;
  • antiinflamatoare.

CUISOARELE

Cuisoarele au fost utilizate din vechime ca expectorant, dar si ca tratament pentru:

  • tulburarile digestive;
  • greata;
  • inflamatia gatului.

Cuisoarele pot fi introduse in alimentatie pentru a da savoare supelor, dar si fripturilor, de asemenea cuisoarele pot fi consumate si sub forma de ceai.

YouTube video

Oricare din condimentele enuntate mai sus va pot ajuta in reducerea durerii de tip inflamator, cum este cea de umar.

Va recomand cu preponderenta capsulele cu turmeric, insa daca acestea nu functioneaza puteti incerca si celelalte variante.

Va invitam sa lecturati si articolul nostru: Insomnia si diabetul zaharat.

Nu uitati sa dati Like paginii noastre de FaceBook: Dr. Daniela Petrache.

Pentru Dr. Petrache accesati:

Pentru tutoriale GRATUITE despre diabet si stil de viata sanatos accesati canalul de YouTube: Dr. Petrache.

Avem un blog partener unde gasiti cele mai noi articole despre diabet si nutritie: Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice.

Pentru retete delicioase fel de fel, accesati blog-ul nostru culinar: Retete pentru diabetici.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.